Previous Post
Archives
Links
Friends
Template by
Free Blogger templates
Tuesday, September 05, 2006
no chat (WHY?)
Check check check…

Tutorial 2 - Introduction to Computer Security
==> math math math…

Assignment 3 - Programming Languages
==> Virtual Machine for ePL, Dynamic Semantics for simPL

Assignment 1 – Introduction to Computer Security
==> Improve the Security of the CourseMarker automated marking system OR Face Maps with a 3D Scanner OR Fingerprint Reader OR Fingerprint Matching Algorithm OR Developing WebCam API OR Webcams for face authentication OR Building a Linux Wireless AP OR Develop a “Follow and Fire” System OR Add Extra Control Systems to an Internet Web Camera OR Electronic Purse OR An In-depth study/survey paper of one of the following topics: (a) differential timing analysis (b) electronic voting protocols (c) electronic currency (d) elliptic curve cryptography (e) security for IEEE 802.11 (f) PKI, data security for E-transactions (g) digital video watermarking – or other security techniques for digital video/multimedia (h) audio security

Lab3 – Java to C++
==> Word Counting

Research Proposal - IS Research Methodologies
==> looking for the references (Collaborative Online Shopping)

Group Presentation – IS Research Methodologies
==> EXPERIMENTATION (my job: Dooley ch.11)

It’s ordered by its due date. Is this better than last week??? T__T


------------------------

Aku selalu ingin terus memegang kendali, bahkan saat aku tidak dapat mengatasi masalah-masalahku dengan baik. Aku perlu belajar dari kesalahan-kesalahanku, dan harus semakin mempercayai Allah untuk menolongku mengatasi masalah-masalahku. (1 Sep)

Aku percaya, jika aku memberi dengan berkat dan pimpinan Allah, maka pemberianku akan dillipatgandakan-Nya menjadi lebih dari cukup. (2 Sep)

Paulus mengajarkan bahwa kita harus bertumbuh dalam segala hal ke arah Kristus. Termasuk juga memperkenankan Dia mengubah cara pandang dan perilaku kita, sehingga dapat berbicara secara terbuka dan tulus, dalam kasih. (3 Sep)

Taken from: Saat Teduh, SEPTEMBER-OKTOBER 2006.


Persoalan hidup bisa saja membebani kita - secara fisik, emosi dan rohani. Namun demikian, saat kita belajar mempercayai pemeliharaan Allah, maka kita dapat memiliki kedamaian yang tidak hanya melampaui segala pemahaman, tetapi juga mengatasi kecemasan kita. Kita bisa merasa tenang, karena kita berada dalam tangan Allah. (1 Sep)

Pekerjaan memang hal yang penting. Akan tetapi, kita jangan terlalu terobsesi sehingga menyingkirkan penyembahan dan ajaran rohani. Bekerja keraslah, tetapi dahulukan yang utama. (2 Sep)

Taken from: Renungan Harian, September 2006.
posted by Ra! @ 22:16  
2 Comments:
  • At 3:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    walau no chat, tapi posting blog mah tetep ya? :D

     
  • At 5:00 PM, Blogger Ra! said…

    iya dunkzz..! =P

     
Post a Comment
<< Home